Idag har jag:

  • duschat
  • fått min tredje (inte sista) vaccinationsspruta

Jag har inte planterat om några blommor och inte heller bytt kattsand. Ännu.

Däremot lagade jag en (enligt egen utsago) underbar middag. Pepparkyckling med sockerärter och pasta. Mums! Efter att jag nästa tappade mina nya jeans på personalmötet igår, har jag dragit ner lite på bantningen. Icke-bantningen fick en kickstart nu när vi hade folk hemma på kvällskvisten. Fikabröd skulle vi köpa. Visst, tänker jag, frysta kanelbullar blir bra. Då måste man ju värma dem, och därmed tänka efter innan man börjar svulla. Och en kanelbulle är ju okej (per halvår). Tyvärr ville sambon köpa ballerina-kex med mintsmak också, och på den fronten är inte min karaktär på topp. Så det hela slutade med en kanelbulle och fyra eller fem kakor. Och en vinare såklart. Men för vinet har jag inget dåligt samvete. I och med Nutriletten har jag fått i mig så lite kalorier på slutet, så jag måste ju kompensera med någonting.

Nu ska jag gå och fixa kattlådan innan jag går och lägger mig.

Imorgon ska jag plantera om alldeles för många blommor.
Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Makulerat

Här går jag ju in lite då och då och kollar om du har skrivit något inlägg, men nej, det har du inte....

2008-10-09 @ 21:29:07
URL: http://makulerat.blogg.se/
Postat av: Damptanterna

Hej :)

2008-10-10 @ 21:10:52
URL: http://damptanterna.blogspot.com/
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min också :P

2008-10-10 @ 21:14:46
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0